راهنمای فعالیت های درسی دانشجویان من در تعطیلات اضطراری شیوع کووید19-13 اسفند-شماره دو در نیمسال دوم 99-98

موارد کاربردی و مهم در ارتباط با کارهای عملی، دانشجویان من- شماره دو در نیمسال دوم99-98 

(ویژه تعطیلات اضطراری، بروزآوری13 اسفند99)        

توجه: با آرزوی سلامتی، در ارتباط با شیوه های انجام کار، در تعطیلات اضطراری موارد ذیل مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود:

1- فایل «راهنمای کارهای عملی وتحقیق وپژوهش دانشجویان من- بهمن98» از سایت من؛ به آدرس (www.4sooy.ir) و یا (www.ali-yazdanbakhsh.ir) در منوی دانشگاه/ متفرقه دانشگاهی؛ به عنوان ملاک و شاخص اصلی کار در نظر بگیرید.

2- در راهنمای فوق شیوه های اصلی کار توضیح داده شده و در موارد مورد اختلاف با این متن، ملاک فایل (موارد کاربردی و مهم در ارتباط با کارهای عملی، دانشجویان من ویژه تعطیلات اضطراری، بروزآوری اسفند99) است.

3- گذراندن آزمون های مجازی (سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس Ec.nahad.ir ) با توجه به بخش نامه های صادر شده، از حالت داوطلبانه خارج گشته و به جای حضور در کلاس پذیرفته می شود، بنابراین نمره ای به آنها تعلق نخواهد گرفت.

4- از فرصت پیش آمده می توانید علاو ه بر آزمون های مجازی، به تهیه پاورپوینت(کاملا الزامی) از قسمتی که جهت ارائه شما مشخص گردیده و انجام خلاصه نویسی کتاب و نوشتن مقاله با رعایت کلیه شرایطی که در راهنما بیان کرده ام، اقدام نمایید؛ موارد برتر برای استفاده دیگران در سایت من بارگزاری خواهد گردید.

5- اطلاع رسانی های مهم ازجمله تغییرات دراین راهنما ازطریق سایت من(www.ali- yazdanbakhsh.ir) اعلام می گردد.

6- جهت ارتباط با من علاوه بر قسمت تماس با من درسایت www.4sooy.ir می توانید از آیکن پیام رسان سروش در سایت من sapp.ir/yazdanbakhsh و یا پیام رسان ایتا @yazdanbakhsh استفاده نمایید، لازم به یادآوری است از دریافت و پاسخ دادن به مطالبی که از طریق سایر پیام رسان ها ارسال می شود، معذور خواهم بود.

6- موارد فوق مربوط به درس های عمومی من در کلیه دانشگاه ها است.

 

موارد مهم در ارتباط با کارهای عملی دانشجویان من تعطیلات اضطراری اسفند98

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید