راهنمای کارهای عملی وتحقیق وپژوهش دانشجویان من- شماره 9- نحوه تقاضای تجدید نظر و بررسی مجدد کارهای ارسالی جهت تغییر احتمالی نمره – 13 تیر 1399

 

راهنمای کارهای عملی وتحقیق وپژوهش دانشجویان من-پایانی، شماره 9

نحوه تقاضای تجدید نظر و بررسی مجدد کارهای ارسالی جهت تغییر احتمالی نمره – 13 تیر99

با شکر و سپاس از درگاه خداوند متعال برای به پایان رساندن این نیمسال با وجود مشکلات فراوان و عرض تبریک ولادت امام رضا (ع) و آرزوی سلامتی و بهروزی شما دانشجویان گرامی؛ در رابطه با نحوه تقاضای تجدید نظر و بررسی مجدد کارهای ارسالی جهت تغییر احتمالی نمره به اطلاع می رساند:

1- تقاضای تجدید نظر و بررسی مجدد فقط و فقط از طریق پرتال دانشجویی و در مهلت مقرر مربوطه قانونی بوده و قابل بررسی است، بنا بر این به پیام های ارسالی از طریق پیام رسان ها و تماس و ایمیل و .... ترتیب اثری داده نخواهد شد.

2- تکرار پیام ها از رسانه ها و پیام رسان های مختلف به جز تلف کردن وقت بنده و در نتیجه تأخیر در انجام کارهای شما، نتیجه دیگری نخواهد داشت.

3- در تقاضای تجدید نظر از بیان مشکلات خود و درخواست های غیر قانونی حتما خودداری بفرمایید زیرا ارفاق لازم به صورت عمومی و برای همه اعمال گردیده است؛ بنابراین فقط فهرست کارهای عملی را که برای من ارسال نموده اید و شیوه ارسال آن را بنویسید تا چنانچه مواردی محاسبه نگردیده است اقدام لازم صورت پذیرد، به عنوان مثال:

گواهی آزمون مجازی 22 ساعت – پاور دو نفری به همراه آقا یا خانم ....- مقاله با عنوان ... – خلاصه نویسی و طرح پرسش وپاسخ با ....-

4- برای جلوگیری از هدر رفتن وقت به راهنماهای قبلی در رابطه با نحوه اختصاص نمره توجه داشته باشید.

5- با تشکر از اکثریت دانشجویان عزیزی که به جای یک مدل ارائه کار، بسیار بیشتر از بیست نمره کار و فعالیت انجام داده اند؛ و با توجه به تنوع کارهای اعلام شده که حتی بدون داشتن اینترنت و رایانه و .... دانشجو می توانسته کتاب را خوانده و خلاصه یا طرح پرسش و ... انجام دهد؛ هیچ عذر و بهانه ای برای کسانی که حداقل کارهای لازم را انجام نداده اند باقی نمی ماند و متاسفانه نمره ای نخواهند گرفت.

اطلاع رسانی ها در

 (www.4sooy.ir)   یا اینستاگرام (www.instagram.com/yazdanbakhsh_aliasghar)

 .............................................................................................................................................................................................................................................................
راهنمای کارهای عملی، دانشجویان من- شماره 8- نحوه محاسبه نمره پایان نیمسال
آخرین بروز رسانی- یک شنبه 1 تیر99
با توجه به درخواست برخی دانشجویان، تمدید تحویل فایل های فعالیت های پزوهشی و علمی دانشجویان من، تا ساعت ۲۴ روز ۵ تیر ۹۹، را به اطلاع می رسانم و این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد. دانشجویان گرامی فقط از سروش یا ایتا یا ایمیل یاهو کارهایشان را برای من ارسال نمایند، بنده دریافت آنها را اطلاع خواهم داد هر چند به علت تراکم بالای کار، این امر یکی دو روز طول بکشد

نحوه محاسبه نمره پایانی:

 - میانگین نمره اخذ شده از ازمون مجازی ضربدر۱۵تقسیم بر۲۰ می شود نمره شما از گواهی های آزمون مجازی.(در صورتی که گواهی صادره و یا انجام کلیه آزمون ها مشخص شود قبل از 20 فروردین99 بوده، هر نمره ای بیست محسوب می شود.)

- پاور تا ۲نمره کل گروه یعنی هر نفری حداکثر یک نمره.

- کسانی که در ابتدای نیمسال در کلاس ارائه حضوری داشته اند نفری۲نمره و نیازی به ارسال پاور ندارند.

- نمره خلاصه نویسی، طرح پرسش و پاسخ در صورتی که از کل کتاب بوده و دقیقا طبق راهنمای مربوطه و بدون غلط باشد می تواند تا 10 نمره برای هر دانشجو داشته باشد و به فایل هایی که غلط داشته و یا طبق راهنما نباشند هیچ نمره ای تعلق نمی گیرد.

- تنظیم مقاله مخصوص کسانی است که قبلا با من هماهنگی کرده اند.

- مطالعه و رعایت موارد مطرح شده در 8 راهنما نشانه اهمیت دادن شما به این درس است و عکس آن، نشانه وقت نگذاشتن و بی توجهی.

ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و سپاس از همکاری شما دانشجویان گرامی، در رابطه با محاسبه نمره پایانی و شیوه ارسال فایل فعالیت ها به اطلاع می رساند:
1- با توجه به کلیه شرایط و ضوابط، در درس های اینجانب آزمون پایانی حضوری و یا مجازی برگزار نخواهد گردید.
2- بر اساس تعداد جلسات و نمره اخذ شده مطابق گواهی آزمون های مجازی ارسالی برای من (و در برخی موارد، پرسش شفاهی از محتوای گواهی ها) هر د انشجویی از صفر تا پانزده نمره پایانی را می تواند کسب کند.
3- عامل تعیین کننده بعدی در کسب نمره پایان نیمسال، فعالیت ها و انجام تکالیف درسی مانند تهیه پاورپوینت، خلاصه نویسی و طرح پرسش و پاسخ تستی و تشریحی، تألیف مقاله و ... است.
4- در راستای رعایت وضعیت ویژه دانشجویان محترم، چنانچه دانشجویی نتوانسته در آزمون های مجازی شرکت کند، فعالیت های ردیف 3 می تواند ملاک کل نمره پایانی وی گردد که البته در این موارد رعایت موارد اعلام شده در 8 راهنما و دقت، کیفیت و کمیت انجام فعالیت ها در کسب نمره پایانی تعیین کننده است.
5- پاورپوینت مربوط به افر اد یک گروه و صفحاتی از کتاب است که ارائه داده یا قرار بود ارائه دهند، و فقط می بایست یک بار با ذکر اسامی افراد گروه ارسال شود و نه بیشتر. (از ارسال پاور با در قالبpdf خودداری شود)
6- عنوان یا اسم هر فایل ارسالی باید شامل این موارد باشد: عنوان درس- نوع و مقدار کار- فقط نام خانوادگی تهیه کنندگان به عنوان مثال: اندیشه1- خلاصه و پرسش کل کتاب- حسینی، جعفرزاده، محمدنژاد
7- فایل های مربوطه، توسط شخص دانشجو و در موارد کار گروهی توسط یکی از اعضای گروه و در یک مرحله برای من ارسال شده و از ارسال مجدد و یا ارسال در چند مرحله اکیداً خود داری شود.
8- آخرین مهلت ارسال فایل های فعالیت ها آخرین روز خرداد99 بوده که باید منحصرا از طریق یکی از سه آدرس:
ایمیل yazdan_bakhsh@yahoo.com - سروش sapp.ir/yazdanbakhsh - ایتا @yazdanbakhsh
ارسال نمایید، در رابطه با فایل هایی که در تاریخ مقررو حتی با تاخیریک روز، ارسال شوند، مسئولیت عدم بررسی و عدم ثبت نمره درسیستم، به عهده دانشجو خواهد بود.

اطلاع رسانی ها در: www.4sooy.ir یا اینستاگرام yazdanbakhsh_aliasghar

--------------------------------------------------------------

برخی ازموارد تخلف در سامانه آموزش مجازی
- قراردادن نام کاربری و کلمه عبور خود در اختیار دیگران - هر نوع گرفتن عکس یا تصویر از صفحات آزمونها یا هر نوع انتشار سؤالات آزمونها - ارسال سؤالات به دیگران یا دریافت آن و یا هر نوع انتشار سؤالات در فضای مجازی - گذراندن درسها بجای دیگران یا هر نوع ارتباط با کسانی که اقدام به این تخلف نمایند. - هر نوع اخذ وجه از دانشجویان برای گذراندن درسها و...

--------------------------------------------------------------------------------------

وضعيت اعتبار سنجي هوشمند دانشجويان در آزمون های مجازی برگزار شده توسط سیستم

سیستم به صورت هوشمند برای اساتید اسامی دانشجویان را به رنگ های ذیل مشخص نموده است:
رنگ سفيد: دانشجوياني را شامل ميشود كه سامانه در حال رصد فعاليت آنها ميباشد و مدركي از تخلف آنها ثبت نشده و می توان ارزيابي نموده و نمره نهايي را صادر كرد.
رنگ خاكستري: دانشجوياني را شامل مي شود كه با اطمينان 80 درصد مرتكب تخلف شده اند.
رنگ زرد: دانشجوياني را شامل مي شود كه با اطمينان 90 درصد مرتكب تخلف شده اند.
رنگ قرمز: دانشجويان را شامل مي شود كه تخلفات آنها به صورت قطعي محرز شده است و همه گواهي هاي آنها باطل شده و فاقد اعتبار است. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید