راهنمای فعالیت های درسی دانشجویان من در تعطیلات اضطراری شیوع کووید19-13 اسفند-شماره دو در نیمسال دوم 99-98

چاپ

موارد کاربردی و مهم در ارتباط با کارهای عملی، دانشجویان من- شماره دو در نیمسال دوم99-98 

(ویژه تعطیلات اضطراری، بروزآوری13 اسفند99)        

توجه: با آرزوی سلامتی، در ارتباط با شیوه های انجام کار، در تعطیلات اضطراری موارد ذیل مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود:

1- فایل «راهنمای کارهای عملی وتحقیق وپژوهش دانشجویان من- بهمن98» از سایت من؛ به آدرس (www.4sooy.ir) و یا (www.ali-yazdanbakhsh.ir) در منوی دانشگاه/ متفرقه دانشگاهی؛ به عنوان ملاک و شاخص اصلی کار در نظر بگیرید.

2- در راهنمای فوق شیوه های اصلی کار توضیح داده شده و در موارد مورد اختلاف با این متن، ملاک فایل (موارد کاربردی و مهم در ارتباط با کارهای عملی، دانشجویان من ویژه تعطیلات اضطراری، بروزآوری اسفند99) است.

3- گذراندن آزمون های مجازی (سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس Ec.nahad.ir ) با توجه به بخش نامه های صادر شده، از حالت داوطلبانه خارج گشته و به جای حضور در کلاس پذیرفته می شود، بنابراین نمره ای به آنها تعلق نخواهد گرفت.

4- از فرصت پیش آمده می توانید علاو ه بر آزمون های مجازی، به تهیه پاورپوینت(کاملا الزامی) از قسمتی که جهت ارائه شما مشخص گردیده و انجام خلاصه نویسی کتاب و نوشتن مقاله با رعایت کلیه شرایطی که در راهنما بیان کرده ام، اقدام نمایید؛ موارد برتر برای استفاده دیگران در سایت من بارگزاری خواهد گردید.

5- اطلاع رسانی های مهم ازجمله تغییرات دراین راهنما ازطریق سایت من(www.ali- yazdanbakhsh.ir) اعلام می گردد.

6- جهت ارتباط با من علاوه بر قسمت تماس با من درسایت www.4sooy.ir می توانید از آیکن پیام رسان سروش در سایت من sapp.ir/yazdanbakhsh و یا پیام رسان ایتا @yazdanbakhsh استفاده نمایید، لازم به یادآوری است از دریافت و پاسخ دادن به مطالبی که از طریق سایر پیام رسان ها ارسال می شود، معذور خواهم بود.

6- موارد فوق مربوط به درس های عمومی من در کلیه دانشگاه ها است.

 

موارد مهم در ارتباط با کارهای عملی دانشجویان من تعطیلات اضطراری اسفند98