راهنمای کارهای عملی، دانشجویان من- شماره 6- پاسخ به پرسش ها و هشدار - بروز رسانی 31 اردیبشت 99

چاپ
 
 راهنمای کارهای عملی، دانشجویان من- شماره 6- پاسخ به پرسش ها و بخشنامه هشدار
بروز رسانی- 31 اردیبهشت 99
توجه:این اطلاعیه با توجه به درج پرسش های جدید بروز رسانی خواهد گردید ولی در28 فروردین بارگزاری گردیده است.
  راهنمای شماره 2

 راهنمای شماره 1

جهت مشاهده پاسخ به پرسش های مهم در رابطه با آزمون مجازی دروس معارف دانشجویان؛ توسط حجت‌الاسلام دکتر عیسی‌زاده، روی همین مطلب کلیک کنید

با تشکر و سپاس از همکاری شما دانشجویان گرامی، به اطلاع می رساند:
 با توجه به پرسش های متعدد ضمن تاکید مجدد بر اهمیت خواندن پنج راهنمای قبلی، جهت در جریان قرار گرفتن نسبت به هر گونه اطلاعیه جدید، لازم است به سایت دانشگاه و سایت اینجانب مراجعه داشته باشید، تا حقی از شما ضایع نشود، زیرا اعلام هرگونه مطلبی در این دو منبع بمنزله اطلاع داشتن شما خواهد بود.

- آخرین مهلت تحویل کارهای دانشجویان من دردانشگاه های فردوسی مشهد، پردیس فرهنگیان شهید بهشتی، پردیس فرهنگیان ثامن الحجج(ع)، پردیس شهید هاشمی نژاد و... تا آخر خرداد99 بوده و فعلا نیازی به ارسال گواهی های آزمون مجازی و پاورپوینت ها نیست، فقط کارهای داوطلبانه از قبیل مقاله و خلاصه نویسی و طرح پرسش را می توان از طریق ایمیل زیر برای من ارسال نمود؛ کارهایی که با تاخیر(حتی یک روز) ارسال شوند، بررسی نخواهند شد و نمره ای به آنها تعلق نمی گیرد.
- درگواهی نامه های صادر شده قبل از 20 فروردین نمره های کسب شده اهمیتی نداشته ولی بعد از این تاریخ این نمرات دارای ارزش بوده و یکی از شاخص های کسب 15 نمره از 20 نمره پایانی شما خواهد بود.
- با توجه به بخشنامه های صادره به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند:
برخی ازکافی نت ها و همچنین عده ای افراد سودجو با راه اندازی صفحات مجازی؛ازدانشجویان جهت گذراندن درس های مجازی مطالبه وجه (پول) می نمایند و اقدام به جمع آوری سئوالات و انتشار پاسخ آنها می نمایند واز سوی دیگر، دانشجویان بدون رعایت ملاحظات امنیتی اطلاعات هویتی خود را در اختیار این افرادسودجو و فرصت طلب قرار می دهند که ممکن است پیامدهای خطرناکی برای این دست دانشجویان رقم بخورد.
- لازم به یادآوری است با توجه به مواردی فنی و نیز پرسش های مطرح شده از دانشجو در زمان تحویل کارنامه ها دررابطه با نحوه آزمون، محتوای آزمون ها، سوالات مربوطه ووو چنانچه موارد تخلفی محرز شود مطابق آیین نامه انضباطی وآموزشی دانشگاهها برخورد خواهد گردید، لذا لازم است دانشجویان گرامی از هرگونه ارتباط با این افراد و مجموعه ها خودداری نمایید.
- در صورتی که در هر زمان (حتی بعد از درج نمره درس در کارنامه تحصیلی) تخلف دانشجو یا ارتباط وی با این مجموعه ها اثبات شود ضمن ابطال گواهی نامه های مربوطه، دانشجو به معاونت آموزشی دانشگاه و کمیته انضباطی معرفی می گردد که مجازات هایی چون درج نمره 25/0 در کارنامه، محرومیت و منع موقت از تحصیل و سایر محرومیتها ... را در پی خواهد داشت.
- در صورت داشتن سوال، ارتباط با من: (پست الکترونیک yazdan_bakhsh@yahoo.com) (سروش  sapp.ir/yazdanbakhsh  ) و (ایتا @yazdanbakhsh)

- اطلاع رسانی ها در:(www.4sooy.ir) یا اینستاگرام (www.instagram.com/yazdanbakhsh_aliasghar)

 پاسخ برخی از پرسش ها:
photo 2020 05 12 00 47 416
 
photo 2020 04 19 00 59 511 
 
 

photo 2020 04 18 22 23 04

 1

2

 

6

8

image 2020 4 16 0 44 8 24 ZWi

 

 18

24