کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری(acob2019)،آذر98، عضویت کمیته علمی، داوری و کمیته اجرایی

کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری     http://acob2019.ir/fa

National Conference of Eco-Tourism, Culture and Tourism Development

آذر98

 چهارمین کنفرانس سالیانه موسسه آموزش عالی بینالود مشهد ACOB 2019

dbe8549a a940 43ee 9b7d 8f54f888b41f

این کنفرانس توسط مؤسسه آموزش عالی بینالود مشهد و انجمن علمی طبیعت گردی ایران در روزهای 13 و 14 آذرماه 98 و در هتل ثامن برگزار شد. مراسم افتتاحیه با خیرمقدم جناب آقای علیزاده ریاست محترم موسسه بینالود و رئیس سیاست گذاری ACOB آغاز و با سخنرانی دکتر بهزاد علیزاده سرپرست موسسه و دبیر اجرایی شورای سیاست گذاری ACOB ادامه یافت. در ادامه مراسم دکتر جواهرزاده، دکتر کلایی، دکتر پژمانفر، دکتر مجیدی و دکتر دهقانی به ایراد سخنرانی پرداختند. در پایان از جناب آقای علیزاده بنیانگذار رشته اکوتوریسم در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرق کشور تجلیل بعمل آمد. در روز 13 آذرماه پذیرش مهمانان در ساعت 8:30 صبح آغاز گردید و مراسم افتتاحیه در ساعت 9:10 صبح آغاز گردید. در این کنفرانس مجموعاً تعداد 128 مقاله دریافت شد که از این تعداد 105 مقاله پذیرفته شده است. از این تعداد 36 مقاله به صورت سخنرانی و در قالب شش پنل سخنرانی با محوریت موضوعات ذیل در روز 13 آذردر دو نوبت صبح و بعدازظهر ارائه گردید.

  • گردشگری، اکوتوریسم، مدیریت و بازاریابی
  • گردشگری، اکوتوریسم و محیط زیست
  • اکوتوریسم، معنویت و دیپلماسی گردشگری
  • گردشگری، اکوتوریسم، توسعه شهری و روستایی
  • گردشگری، اکوتوریسم، توسعه اجتماعی – فرهنگی
  • گردشگری، اکوتوریسم و محیط زیست( مطالعات موردی)

در این مراسم 30 نفر از سفرای ایران در کشورهای مختلف جهان به عنوان میهمان حضور داشتند که با هماهنگی دفتر ارتباط با صنعت موسسه از شرکت های تولیدی "چینی مقصود، شاهسوند و نوین زعفران" بازدید بعمل آوردند.همچنین در روز چهارشنبه 13 آذرماه کارگاه های آموزشی در نوبت صبح و بعدازظهر به عنوان کارگاه گردشگری خلاق با تمرکز بر جامعه بومی و جامعه روستایی و کارگاه ارزیابی اثرات توسعه اقامتگاه های بومگردی در مناطق طبیعی و روستایی برگزار گردید که با استقبال خوبی از سوی جامعه مدیران حوزه گردشگری مواجه شد.

مراسم اختتامیه همایش با حضور آقای علیزاده ریاست محترم مؤسسه آموزش عالی بینالود مشهد، دکتر ولایتی معاونت پژوهشی دانشگاه، دکتر بهداد علیزاده، معاونت مالی – اداری دانشگاه، مدیران دانشگاه و جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه گردشگری از ساعت 6 تا 8 شب برگزار گردید. در ابتدای مراسم دکتر فرید جواهرزاده به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس گزارشی از فرآیند اجرایی کنفرانس ارائه فرمودند. سپس جناب آقای دکتر علی سلطانی به ایراد سخنرانی در حوزه گردشگری پرداختند. بعد از آن سرکار خانم دکتر تیموری مسئول کمیته داوران بیانیه کنفرانس را قرائت نمودند و در پایان مراسم با تقدیر از چهره های ماندگار، جناب آقای احمد مقدس به عنوان پیشکسوت در حوزه طبیعت گردی و آقای محمد تاجران به عنوان چهره شناخته شده در حوزه طبیعت گردی در عرصه بین المللی و همچنین تقدیر از سخنرانان کلیدی و مدرسین کارگاه، اعضاء کمیته علمی، کمیته داوران، مقالات برتر و تقدیر از اسپانسرهای همایش با اهداء تندیس به پایان رسید. بعد از پایان مراسم اختتامیه، به دعوت شهرداری شاندیز، ضیافت شام در محل دهکده شاندیز تدارک دیده شده بود که رئیس کنفرانس، دبیر علمی، دبیر اجرایی و رئیس شورای سیاستگذاریACOB به همراه جمعی از مدیران حوزه گردشگری و کادر اجرایی همایش در این ضیافت حضور داشتند.

در روز دوم برگزاری کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری 4 کارگاه آموزشی در 2 نوبت صبح و بعدازظهر با عناوین: کارگاه آینده پژوهی در گردشگری و توسعه پایدار، کارگاه توسعه صنعت گردشگری با تأکید بر نقش معماری، کارگاه گردشگری و توسعه شهری و روستایی و کارگاه آشنایی با الزامات گردشگری زیارت برگزار گردید که با استقبال خوبی از سوی جامعه متخصصان مواجه گردید به طوریکه در حدود 150 نفر در مجموع کارگاه ها شرکت نمودند.

acob2019 9

تقدیرacob2019

کارت کمیته ها

IMG 3275

 IMG 3361

IMG 3736

کمیته اجرایی2

کمیته داوری1

کمیته داوری2

کمیته داوری3

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید